Teristemewa Buat DS Anwar

Terima Kasih Atas Ingatan Semua

Alhamdulillah, diizinkan Allah untuk terus menghirup udara segar seusai umur 61 tahun.

Terharu saya dengan limpahan ucapan dan doa sempena Hari Lahir. Anak saya menokok mesej - kini kian tua!

Tanggal 10 Ogos lebih bermakna dengan dukungan padu teman-teman, pastinya tidak terkecuali dengan Azizah, anak-anak dan cucu kesayangan, Safiyah.

Acapkali tiba tanggal ini, saya terkenangkan Allahyarham bonda Che Yan tercinta, sahabat-sahabat karib termasuk Almarhum Ustaz Fadhil Noor dan nukilan puisi Allahyarham Usman Awang tatkala saya masih di istana hinggap Sungai Buloh.

Curahan doa, kata perangsang, ucapan selamat dan tanda ingatan daripada teman-teman, sahabat handai dan juga pengunjung sekalian amat saya hargai.

Moga Allah terus kurniakan kekuatan buat saya, dan pastinya buat rakyat sekaliannya.

ANWAR IBRAHIM

No comments

Powered by Blogger.