penjual ikan..tapi tidak makan duit aharam macam orang umno! bunuh orang!

Calon Pas MU 2


Dalam berita bertajuk "Tuan Aziz calon BN di Manek Urai," Malaysiakini 28/6/09 memetik Timbalan Perdana Menteri yang juga Timbalan Presiden Umno, Tan Sri Muhyiddin Yassin berkata:
"Calon kita nak bela umat Islam dan bawa obor perpaduan. Beliau seorang yang berpengalaman, ada rekod kerja yang baik di sini, bukan seorang penjual ikan, dan berkelulusan tinggi".

"Penting untuk pilih calon yang berilmu kerana dialah yang nak bimbing masyarakat di sini, tak ada ilmu bahaya kerana mungkin dia terseleweng".
Ni, Muhyiddin! Walaupun Fauzi Abdullah tu jual ikan, sekurang-kurangnya dia tak pilih orang yang bernama Datuk Seri Najib Tun Razak jadi pemimpin dia. Dia tak mewakili parti yang dipersendakan oleh beberapa orang Ahli Majlis Tertinggi Umno sendiri sebagai parti "bini Najib (BN)".

Fauzi memang jual ikan, tapi dia tak bodoh. Cerdik sangatkah berpemimpinkan Najib?!

bakaq!

1 comment

suci said...

kalo aku mesti aku pilih Hj fauzi nih walaupun penjual ikan.sebabnya dia mewakili parti islam yg boleh membawa kita ke jalan kebenaran daripada sebuah parti korup yg berwakilkan pegawai kerajaan di bawah pemerintahan pemimpin yg penuh scandal rasuah. teruskan berjuanga Hj. Fauzi. beribu2 umat Islam mendoakan kemenanganmu. di sebalik raut wajah sudah tergambar mulianya hati dan bersihnya wajah seorang pejuang Islam. Allahuakbar!!

Powered by Blogger.