Antara Harian Metro Dan Bernama. Yang Mana Satu Penipu?

Umno Selangor akan memberi bantuan kepada seorang pelajar Universiti Teknologi Mara (UiTM) yang terlibat dalam satu kemalangan dipercayai dilanggar oleh kereta yang dipandu oleh Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Sekinchan di Seksyen 7, Shah Alam, 7 Feb lepas.

Ketua Penerangannya, Abdul Shukor Idrus berkata bantuan itu akan diberikan bagi meringankan bebanan yang ditanggung oleh ibu bapa kepada Mohamad Bakri Mohd Bazli, 23, yang hanya bekerja sebagai peniaga kedai kopi di Kota Baru, Kelantan.

Katanya bentuk bantuan akan diputusakan selepas perbincangan dengan Pengerusi Badan Perhubungan Umno negeri, Datuk Seri Najib Razak dan timbalan pengerusinya Datuk Seri Noh Omar.

“Alhamdulillah, keadaan Mohamad Bakri hari ini bertambah baik. Dia telah pun sedar daripada koma dan mula boleh bercakap sedikit-sedikit,” kata Abdul Shukor kepada pemberita selepas melawat mangsa di Hospital Tengku Ampuan Rahimah (HTAR) Klang di sini hari ini.

Dalam kejadian pukul 11.50 malam itu, ADUN Ng Suee Lim yang memandu kereta jenis Nissan X-Trail telah melanggar Mohamad Bakri yang menunggang motosikal jenis Yamaha SRE.

Kemalangan di Pesiaran Kayangan/Pesiaran Institut di Seksyen 7, Shah Alam itu telah mengakibatkan penuntut tahun tiga Ijazah Sarjana Muda Perancang Bandar dan Wilayah itu cedera parah di bahagian kepala dan terlantar koma di HTAR. — Bernama

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEj3IpiS40EODJg4s3y5CWTr3AY0g-2-TgTvYNHYJGD7CbR1LE_XHCvy3WlBBe5eQDk9rZkYqWQMufGQy6tgNyOlWNffXTTAW5SyVQg2RcNCHd2BZ_FL1hFkxcTOTjaPfl99ydWAbvpmRTJq/s400/siapalanggarsiapa.jpg



Terima Kasih kerana mengunjung. sudi-sudi 'klik' di sini sebagai sumbangan ikhlas anda membantu kami menyelengara blog ini.

No comments

Powered by Blogger.