BERHIMPUN PAGI INI : KEPADA SEMUA PENDOKOMG REFORMASI

BERHIMPUN PAGI INI : KEPADA SEMUA PENDOKOMG REFORMASI

Tarikh: 02hb Februari 2010
Masa: 8.30 pagi - 12.00 ptg
Lokasi: Mahkamah Tinggi, Kompleks Mahkamah Jalan Duta


Perbicaraan Anwar Ibrahim akan berlansung pada 2 Februari 2010 bermula pada pukul 8.30pagi bertempat di Mahkamah Tinggi, Kompleks Mahkamah Jalan Duta. Ini merupakan siri ulangan kepada tuduhan lemah yang dilemparkan kepada pemimpin yang kita sayangi setelah mereka gagal mengaitkannya dengan mana-mana kes korupsi, agen Yahudi, dan pembelot negara.

Semua pendokong dan simpatisan gerakan REFORMASI untuk bersama-sama dengan yang lain untuk berada di Mahkamah sepanjang perjalanan kes ini berlansung bermula 2 Februari 2010 bagi menunjukkan sokongan ke atas Anwar Ibrahim.

Kepada yang tinggal di luar Kuala Lumpur, tunjukkan sokongan melalui Twitter dengan melanggan sebagai "follower" Anwar Ibrahim melalui http://www.twitter.com/AnwarIbrahim.

1 comment

Kay Du Lac said...

Tak perlu nak berhimpun untuk menyokong Anwar. Jika benar tidak bersalah, kita ramai-ramai berkumpul bila perbicaraan sudah selesai nanti, bila mahkamah membuktikan Anwar tidak bersalah. Lebih bermakna jika begitu.

Belum apa-apa dah nak berkumpul hanya akan menunjukkan Anwar terdesak dan takut. Mungkin beliau mahu reformasi besar-besaran seperti tahun 1998 yang banyak merosakkan harta benda dan memburukkan nama negara diadakan semula.

Powered by Blogger.