Berlakon pondan: "Saya tidak boleh sekat rezeki Allah..." - Azwan Ali


Azwan Ali berpakaian 'drag' ketika membuat persembahan di Johor Bharu minggu lalu.

Azwan 'Drag' Demi Manuskrip 'Selamat Jalan Dunia Pondan'

SELEBRITI yang sudah bertaubat dan balik ke pangkal jalan, pengacara terkenal Azwan Hj Ali khabarnya sudah kembali ke dunia pondan yang pernah ditinggalkannya itu.

Itu antara laporan yang diterima meja hiburan mStar Online minggu lepas lewat beberapa keping gambar sensasi dan panas yang dikirimkan seorang pembaca akhbar dalam talian ini.

Kononnya, Azwan telah membuka persembahan malam itu yang dinamakan 'Majlis Eksklusif 'Adik-adik'' dengan berpakaian 'drag' (baju perempuan) dan membuat persembahan ala penyanyi Ziana Zain di hadapan 200 orang tetamu di ballroom Crystal Crown di Johor Baru.

Ketika diasak dengan beberapa pertanyaan berbangkit daripada isu di atas, Azwan langsung tidak menafikan penglibatannya dalam acara tersebut.

"Memang saya kembali menjadi pondan tetapi in-character dan persembahan saya sebagai Ziana Zain dengan lagu 'Syurga Di Hati Kita' telah dibayar sebanyak RM6 ribu.

"Saya tidak boleh menolak rezeki Allah dan satu ballroom itu tahu dan menerima karektor saya sebagai hiburan semata-mata," jelas Azwan ketika dihubungi mStar Online.


Azwan mengaku beliau berpakaian 'drag' sekadar ingin menghiburkan peminatnya

Tambahnya, pakej bayaran tersebut termasuk menjadi penghibur untuk 'Majlis eksklusif anjuran adik-adik (pondan) Johor Baru' yang turut dihadiri dramatis popular Rosnah Johari," kata bekas pengacara popular itu.

Menurut Azwan lagi, perkara tersebut tidak sepatutnya menjadi isu kerana "'kepondanan' saya sebagai Ziana Zain hanya selama 10 minit dan saya kembali menjadi jantan secara 'live' di atas pentas".

*terima kasih atas kunjungan.bantu lah saya dengan hanya klik di sini. setiap klik membantu blog ini berkembang.

No comments

Powered by Blogger.