Kemaskini: Gambar Anwar Liwat Tok Guru Dibuat Oleh Si Celaka!

http://4.bp.blogspot.com/_G3DdRvNv-Pg/S2rTZXLqrHI/AAAAAAAABb0/H5r1xo6G580/s400/nuargay.jpg

sumber dari blog celaka

Nik Aziz mahu Pas, Umno duduk berbincang

KOTA BHARU: Selepas menolak perbincangan kerajaan perpaduan antara Pas dan Umno, Mursyidul Am Pas, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat, mahu Umno dan Pas duduk semeja membincangkan isu berkaitan agama Islam daripada berterusan menghabiskan masa bertelagah mengenai politik.

Menteri Besar Kelantan itu berkata, pemimpin Umno perlu memikirkan mengenai pentingnya kedua-dua parti itu membincangkan isu yang menyentuh agama kerana tiada faedahnya sekiranya kedua-dua parti mengamalkan pendekatan permusuhan politik.

Nik Abdul Aziz juga berkata, tidak ada sebab langsung untuk kedua-dua parti itu bertengkar mengenai isu pembangunan. KLIK SINI

KEHKEHKEHKEH ADAKAH INI SAMBUNGAN DRAMA PUKUL 9.30 MLM SALURAN TV 'HAM'PAS?? MACAM DAH TAU2 JEK NASIB PAS SELEPAS "ERA PELIWAT" AKAN BERAKHIR?? "KERAJAAEE PERPADUEE G JAHANEEE"

"Kerajaan perpaduan di antara PAS dan BN tidak mungkin berlaku walau pun ada dakwaan kononnya saya akan bersetuju sekiranya PAS ditawarkan jawatan penting termasuk Menteri Pelajaran atau Menteri Kewangan.

"Saya sudah tidak percaya kepada keikhlasan mereka yang pernah menipu PAS. Mereka pernah menendang PAS keluar daripada kerajaan Perikatan pada 1978.

"Oleh itu sekiranya berlaku lagi kerajaan perpaduan di antara PAS dan Umno, apa jaminan Umno tidak akan menendang kami keluar lagi," - Serakahdaily 13 Mei 2009

NAMPAKNYA PAK AJIS DAH SEMAKIN KUSUT MASAI. PAS MMG DAH TUNGGANG TERBALIK! KAKI BUAT KEPALA, KEPALA BUAT KAKI! KENAPA BARU SKRG SIBUK2 TETIBA JE NAK BERBINCANG PAK AJIS OIII?? JELAS TAKDE SAPE DARI PIHAK KERAJAAN NAK TAWARKAN JAWATAN KAT PAK AJIS SEBELUM NI. BILA DAH "BENGKAK KEPALA" TU KENE "HAGOL" DENGAN AL JUBURI BARU NAK "MINTAK TOLONG" UMNO KERRR?? ALAHAI LAWAK2!

LETIH NAK KOMEN PANJANG2 PSL PE'EL SONGSANG PAK AJIS NI HUHUHU. TAPI NAK TAU JUGAK KOMEN SI HUSAM MASAM LEPAS NI? DAN APE AKAN JADI DGN SI HUSAM ERDOGEN & CO.? SETUJU KE DIA NAK DUDUK SEMEJA ATAU DIA AKAN TOLAK MENTAH2 LAGI SEBAB NAK JAGE EGO YANG DH CALAR BALAR?? GI JALANNNN DAAHH SAMA ERDOGEN!! KEHKEHKEH




memang celaka menatang ni. mu ingat najib tu baik sangat ke? ingat rosmah tu baik sangat ke?mu ingat semua pemimpin umno tu baik ker?




*terima kasih atas kunjungan.bantu lah saya dengan hanya klik di sini. setiap klik membantu blog ini berkembang.

No comments

Powered by Blogger.