UMNO: mampuslah kali ini

Assalamualaikum,,..
Selawat dan Salam ke atas Junjungan,,..

Perkembangan terbaru membangkitkan satu gelombang rakyat yang cukup berbeza.Rata rata rakyat mahukan DSAI ke parlimen dan hampir seribu satu macam keretakan berlaku dalam UMNO.

Pendedahan kepada penipuan UMNO semakin rancak.Say Fool disahkan berbohong ,imbas kembali peristiwa 1998 mula kedengaran sana sini.Lapuran rasuah PM,UMNO yang bergaduh,kenyataan pemimpinnya yang semakin gelabah dan lucu serta bodoh semakin menjadi jadi menjelang pilihanraya kecil PP.

Petanda UMNO sudah hampir kepenghujung jalan.Kini UMNO sudah kehilangan arah dan hampir semua perbuatan curang mereka sudah terdedah.Perkembangan sehari dua ini bakal menyaksikan keghairahan rakyat kepada "come back" DSAI.

DSAI yang cuba dilenyapkan dari politik negara seperti hilangnya Rahim Tamby Chik dan Abu Hassan Omar nampaknya semakin gah merempuh UMNO.Sudah kelihatan sinar dalam perjalanan pulang DSAI dan dalam masa yang sama UMNO kelihatan semakin lesu.Calon yang hendak diletakkan di PP untuk menentang DSAI pun masih kabur,kekalutan pemilihan pucuk pimpinannya semakin pula menjadi jadi.UMNO sudah berpuak puak dan sudah semakin lemas.

Turut sama lemas ialah Che Det yang sudah hilang kata kata kerana kesombongannya menghentak DSAI sudah mula goyah.Goyah dengan kembalinya DSAI dan goyah kerana ketakutannya kepada perbuatan silamnya.Habislah kali ini Che Det,dah tak ada peluang kelentong macam dulu.

UMNO yang dihidupkan kembali oleh Che Det sedang nazak dan menunggu hari untuk dikebumikan.Mampuslah kali ini.Dah tak ada ruang untuk bangkit.Mampuslah UMNO kali ini ,MAMPUS bersama Che Det serta pencacai pencacainya. "

No comments

Powered by Blogger.