tolong tangkap segera orang yang bacul ini!


Jijik kalau perang macam ini. Ciberboron baru sahaja menghantar mesej ke Bilik Media (2) menyatakan bahawa poster dalam bentuk risalah ini telah mula ditebarkan ke seluruh alam terutamanya di Pekan Trong, Pekan Simpang dan beberapa lagi kawasan di sekitar Bukit Gantang. Wak cakap, kaedah begini hanya orang bacul sahaja yang buat.

Betullah apa yang wak bualkan dengan sahabat wak, peperangan secara 'conventional warfare' sudah mula disisihkan. Kini jelas mereka mula melaksanakan CIW iaitu 'conventional insurgency warfare'. Dan dibawah ini satu contoh teknik peperangan yang dilaksanakan. Lontar batu sembunyi tangan.



Poster dalam saiz B5 barangkali, yang memaparkan gambar Mufti Perak dan Sultan Perak decetak serta digambarkan sebagai..,wak tak sanggup nak tulis..dah ada tu hangpa tengok sendiri ! Satu lagi provokasi yang dilakukan untuk memburukkan Pakatan Rakyat.



2 laporan Polis sedang dan telah di buat petang ini, yang melibatkan edaran poster jahat oleh mereka-mereka yang bangang sebanggangnya. Wak belum upaya untuk menuduh sesiapa yang berlindung di sebalik penyebaran jahat poster ini sekarang, biarlah Polis yang menyiasatnya. Cuma dalam fikiran wak, ia dibuat oleh gerombolan manusia yang berhati hitam dan jahat.

Tapi bila wak teliti, warna cetakan tulisan yang dipilih itu seperti selalu wak lihat, tapi di mana yaa ? Macam ada kesinambungan dengan warna tulisan dan logo satu pertubuhan politik. Jika hangpa dapat 'clue' , wak minta sangat, tolong beritahu wak..! Warna merah dan biru tua..isshh..!


politik banjar!

No comments

Powered by Blogger.