(Panas) Blog Azwan Ali Hacked!

Finally, setelah usaha susah payah rakyat Malaysia “flag” blog Azwan Ali setiap hari masih gagal, akhirnya blog Azwan Ali telah di’hack oleh insan budiman lagi bermaruah. Setinggi-tinggi ucapan terima kasih kami ucapkan. Oh! Artis sebagai sebuah laman hiburan No. 1 paling anti Azwan Ali, merasa sungguh hensem dan macho sekali bila misi ini berjaya.


BLOG INI TELAH DIGODAM AKIBAT KETIDAKBIJAKSANAAN PEMILIKNYA.

DENGAN RASMINYA DIUMUMKAN BLOG INI DITUTUP.

*TAPAI

Adakah ini hanya propa bodoh dari Azwan Ali? Sama-sama kita nantikan. Kami bukan membenci Azwan Ali, tapi kami membenci akan tingkahlaku’nya sebagai seorang selebriti yang tidak mencerminkan contoh-contoh yang baik sebagai orang melayu, apa lagi sebagai seorang yang beragama Islam.

Menjadi seorang selebriti yang bangga orang mengetahui dia seorang GAY, langsung tidak masuk akal. Enkau nak jadi gay ke apa, kau punya pasal. Nak nasihat pun tak boleh pakai lagi dah. Tapi engko senyap-senyap syok sendiri je tak boleh ke Azwan Ali?

Lagi satu tak payah la nak kutuk mengutuk artis lain yang nyata terang-terangan mengutuk hanya kerana marah periuk nasi kau ditutup oleh mereka. Kau ingat kau sorang je ada periuk nasi ke Azwan?

Alangkah indahnya dunia, jika semua stesen televisyen memboikot Azwan Ali ni sehinggalah Azwan Ali berjaya menjadi seorang Azwan Ali yang dulu. Bukan seorang sotong yang bermulut longkang seperti sekarang.

Ayuh! Tinggalkan komen anda. Komen nasihat yang membina ke atau apa pun sukahati korang lah. Kerana apa? Kerana komen korang akan terus keluar tanpa ditapis lagi. Baru cool kan? Apejadah buat blog nak orang komen baik-baik je baru approve, komen nasihat semua ko padam! Haprak punya Azwan Ali. Errr, Amboi amboi amboi.. Ada aku kisah?!!! Kah Kah!

JOM ke http://silaserazwanali.blogspot.com/2009/06/penutupan-blog.html


http://ohartis.com/panas-blog-azwan-ali-hacked/

No comments

Powered by Blogger.