Untuk Perhatian Khairy Jamaluddin Unit Media akan jadi musuh dalam selimut

Jika kita membaca tulisan di Unit Media Baru milik Tun Faizal kita akan melihat cara penyampaian blog berkenaan sebiji seperti cara penyampaian blog Parpukari dan ianya hampir menyerupai Fotokopi kepada Blog Parpukari yang mana blog ini sendiri adalah blog Fotocopy. Jelas Tun Fasal gagal sekali lagi menyempurnakan tanggung jawab yang diberikan oleh Ketua Pemuda UMNO kepada beliau seperti mana beliau gagal untuk mengemudikan Siber Tropper ketika Hishamuddin menjadi Ketua Pemuda yang lalu.

Tun Faisal perlu mengakui hakikat ini bahawa siber Trooper yang di amanah kan oleh Hishamuddin kepada Faisal dahulu gagal di jalankan oleh Tun Faisal kerana Tun sebenar nya kurang pengalaman dalam peperangan IT dan beliau juga tidak berpengalaman dalam bidang IT tetapi hanya mahu menonjolkan diri dalam bidang ini bagi melonjakkan nama beliau sebagai EXCO Pemuda UMNO. Lihat sahaja kali ini beliau gagal mendidik atau mengenal pasti bloggers sebenar tetap beliau menggunakan peruntukan UMNO untuk membela bloggers yang tidak berkualiti dan sekali gus menjadikan blog pemuda sebagai blog yang tidak ada kualiti langsung, Disamping itu Tun Fassal mengambil kesempatan membaling batu dan menyorok tangan melaksana kan dendam beliau terhadap bos beliau KJ.

Tun Faisal adalah meriupakan fanatik Mukhriz ketika pemilihanUMNO yang lalu dan dendam terhadap KJ masih membara kerana jangkaan mereka bahawa Mukhriz akan menang meleset dan kerana terlalu yakin mereka kini kecewa yang teramat sehingga tidak boleh menerima kekalahan, Mereka pada mulanya mengada dengan pertolongan Tun , Mukhrixz akan menang mudah , Malangnya mereka lupa Tun juga sering membuat kesalahan dan kesilapan . Tun juga sering kecundang dengan keputusan beliau.

selamatkan umno

No comments

Powered by Blogger.