Blogger Umno: KECOH- Datuk Nasir Safar Mangsa Politik MIC & Dot..dot..dot...

Kecoh bila isu ucapan Datuk Nasir yang berlangsung di Melaka tempoh hari. Apa sudah jadi? mengikut dari laporan akhbar TAMIL telah menyatakan bahawa Datuk Nasir telah menghina bangsa India dalam ceramahnya baru baru ini. Apa yang Datuk Nasir Hina bangsa India?

Gomo pada bulan yang lepas telah menghadiri satu ceramah 1 Malaysia di Shah Alam,yang mana Datuk Nasir sebagai penceramahnya. Gomo tak menafikan cara penyampaian Datuk Nasir agak keras terutama sekali bila di minta kita mengimbau kembali sejarah sebelum Merdeka dan juga selepas Merdeka.

Belum pernah lagi Gomo berjumpa dengan seorang penceramah yang begitu lantang dalam menyampaikan ceramah yang mana memupuk kesedaran bangsa Melayu, Cina dan juga India bagi mengimbau kembali sejarah yang berlaku dalam Malaysia ini. Ternyata Datuk Nasir seorang yang Berani dan Tegas dalam penyampaiian nya.

Dalam ceramahnya ini ada beberapa yang kalau sekali imbas kelihatan agak kasar ucapannya. Antara yang menarik perhatian seperti:

" Apakah rakyat Malaysia ada yang merempat ke luar negara bagi mencari rezeki? Sedangan Rakyat dari Negara Cina dan India datang mencari makan di negara kita ini sehingga ada yang sanggup menjual Tubuh Badan mencari makan di Malaysia ini. Apakah Rakyat kita ada yang menjaja Tubuh ke luar negara?"


selanjutnya untuk dibaca...


Terima Kasih kerana sudi 'klik' di sini sebagai sumbangan ikhlas anda membantu kami menyelengara blog ini.

No comments

Powered by Blogger.