Tak Masuk Akal Beb! Askar Makan Monyet!


Dah tak ada makanan lain agaknya, kera pun ok je ^_^



Kesian aku tengok kera tu.. Jadi mangsa keadaan..



Proses membuang kulit sedang rancak dijalankan..



Kerja membuang kulit hampir siap dilakukan..



Monyet/Beruk/Kera siap untuk dipanggang untuk dijadikan hidangan..



Hidangan siap dimasak.. mari makan ramai-ramai..



Nyum Nyum... Sedapnyer!!!.. Nak Cuba Tak?? Hehe..


Terima Kasih kerana sudi 'klik' di sini sebagai sumbangan ikhlas anda membantu kami menyelengara blog ini.

4 comments

sydeen aka saidin said...

kejahilan meguasai diri....

asas said...

aku pernah mendengar satu ceramah, bahawa hukum makan daging kera ialah makruh mengikut imam syafie...

dan mengikut ustaz tersebut, ia merupakan satu khillaf,ada juga mazhab yang mengharamkannya...

maknanya,walaupun makruh ia tetap boleh dimakan...terpulang lah nak pegang mana pendapat..

tapi pada aku...kalau bleh janganlah..kan banyak lagi makanan lain yang lebih sedap...lainla keadaan betul2 memaksa...contoh dalam perang ke,darurat ke...

ini aku tengok muka sekor2 hepi je...ehhh...macam barbeque party plak...

lagi satu,bukan ke askar bawak ration...??

Anonymous said...

" Wahai askar, tunggulah balasan Allah. Kamu menggunakan alasan bahawa kamu askar dan perlu bertindak liar ? Baiklah, Allah juga akan bertindak ke atas kamu "

Survivor said...

korang igt derang ni berpiknik tgh bandar...ada giant..kfc...igt lam utan sng2 nk jumpe ayam utan ke kijang ke...kalo ko la yg sendiri masuk dlm..aku rasa ular sawa pun ko telan!

Powered by Blogger.