Kecian PakLah ..PeningLAH...



Sekian lama kita perhatikan Pak Lah ada satu yang boleh kita bangga dan tabik spring kat Pak Lah selaku Perdana Menteri Malaysia yang ke-5 ni...tak tau la u allz setuju atau tak..tapi peribadi ummi memuji kekentalan pertahanan mental dan emosi dia menghadapi tekanan...

3 comments

Gelombang Rakyat said...

Nampak macam dia boleh buat pekak jer.

Tidak peduli apa orang lain nak kata.

admin said...

pak lah memang tuli hati

Gelombang Rakyat said...

Bila Pak Lah begitu, Rakyat yang derita.

Raya dah dekat, tapi harga bahan, barang, dan perkhidmatan, tidak ada yang turun.

Begitulah bila Pak Lah sendiri tuli hati dan tak turun.

Powered by Blogger.