Datuk Shahrukh terkejut, beri tawaran Ali berlakun filem terbaru


Gambar atas: Datuk Shahrukh kelihatan sugul dan sedih

Oleh Bornladen

MUMBAI Mac 18 - Dato Shahrukh Khan menyuarakan rasa terkejut terhadap larangan bertanding yang dikenakan oleh Jawatankuasa Disiplin UMNO terhadap sahabat baiknya, Dato Seri Mohd Ali Rustam.

Dalam sidang akhbar hari ini bersama pelakun jelita wanita Bollywood, Preity Zinta, Shahrukh menyuarakan rasa simpati apabila mendapat tahu nasib malang yg menimpa Ali Rustam.

Shahrukh tidak dapat bercakap tetapi bercakap melalui jurucakapnya kerana hilang suara dari rasa sedih dan percubaan untuk menyanyi sendiri lagu semasa pergambaran filem terbarunya.

Dia menyatakan kesediaan untuk menawarkan Ali Rustam watak sebagai ahli politik dalam filem terbarunya yang berjodol art Sur yang bermaksud Syaitan duit. Watak yang dimaksudkan adalah watak ahli politik yang menggunakan wang untuk mencapai apa saja matlamat hidupnya.

Ketika dihubungi wartawan, Ali Rustam sedia mempertimbangkan tawaran tersebut yang memerlukan misainya dipendikkan sedikit untuk menyerupai watak Hitler. Dia mungkin menyedari kerjaya politiknya berakhir dan jawatan ketua Menteri perlu dikosongkan.

Dato Shahrukh yakin pengalaman Ali Rustam sebagai ahli politik memudahkan ia untuk menukar kerjaya menjadi pelakun Bollywood. Ali Rustam pun mempunyai rupa yang sesuai untuk melakunkan watak-watak filem Bollywood.

Seorang pelakun telah pun dikenalpasti sebagai suara dubbing untuk Ali Rustam. - Agensi Berita Husin Lempoyang

No comments

Powered by Blogger.