Kenyataan Dato' Husam Musa berkaitan tengku temenggong!

Kenyataan Dato' Husam Musa (Anggota Exco Kerajaan Negeri Kelantan)

Beliau berharap media tempatan dan luar negara menghentikan tindakan memburukkan rumahtangga Tengku Temenggong Kelantan. Ini kerana hubungan baginda dengan isterinya kelihatan sentiasa mesra sejak berkahwin tahun lalu.

Sebelum ini pasangan diraja tersebut sering hadir pada program anjuran pihak istana dan kerajaan negeri. Jadi tidak timbul lagi ia berlaku sebagaimana dilaporkan sesetengah media sebelum ini.



Bukti yang terbaru, Tengku Muhammad Fakhry Petra (Tengku Temenggong) bersama isteri, Cik Puan Temenggong (Manohara) yang berasal dari Indonesia telah berangkat ke majlis kenduri kesyukuran di rumah beliau sempena menyambut menantu iaitu isteri (Indah Purnama Sari-19) kepada anak sulungnya (Ahmad Syafi-21)yang juga berasal dari Indonesia di Kampung Kota semalam.

Beliau yang juga Naib Presiden PAS berharap pihak tertentu supaya tidak lagi menyebar berita negatif terhadap pasangan terbabit. Biarkan pasangan diraja berkenaan hidup dengan aman dan melayari bahtera rumah tangga mereka tanpa campurtangan daripada pihak lain.

No comments

Powered by Blogger.