apa kata nama MP PR yang tak hadir nama mereka di siarkan?

tok iskandar said...

Hari ni masuk hari ke 2,MP mengundi akta dna 2008.Keputusannya 99 MP BN menyokong dan 57 MP PR menentang beberapa seksyan yang terdapat dalam akta ini.

Memang tidak dinafikan kalau semua 82 MP PR hadir,akta ini akan tetap diluluskan tapi kehadiran hanya 57 MP PR amatlah mengecewakan.

Eloklah nama-nama MP PR yang tidak hadir itu dipaparkan di blog-blog pro PR dan mereka perlu memberikan alasan yang munasabah mengapa tidak dapat hadir.Jika gagal,eloklah kita cari calon baru untuk PR pada PRU akan datang.

Akta DNA 2008 sangat penting bukan sahaja pada Anwar yang akan menghadapi perbicaraan pada 8 julai depan tetapi kepada kita semua agar sebarang unsur penganiayaan atau salahgunakuasa dalam akta ini dapat ditolak.

sangatlah mengecewakan jika ada MP PR tidak hadir tanpa alasan yang munasabah.sudah sampai masanya PR mempunyai sekratariatnya sendiri.Apakah usaha yang dilakukan oleh PR untuk menarik 2 MP bebas ke dalam PR setakat ini?
PR perlu agresif dan kreatif bagi mendominasi BN dalam segala aspek dan ini akan meyakinkan rakyat untuk menerima PR sebagai alternatif kepada BN

No comments

Powered by Blogger.