MUka Tak Malu! Pemuda Umno Kelantan! Bukan Pemuda Kelantan!

Pemuda Umno Kelantan desak SPRM siasat Nik Aziz, menantu

KOTA BHARU: Pergerakan Pemuda Umno Kelantan hari ini menyerahkan memorandum kepada Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) meminta siasatan ke atas Menteri Besar Kelantan, Datuk Nik Abdul Nik Mat, dan menantunya, Abdul Ariffahmi Abdul Rahman, yang juga Ketua Pegawai Eksekutif (CEO) Perbadanan Menteri Besar Kelantan (PBMK), disegerakan.

Memorandum itu diserahkan Ketuanya, Anuar Sapian, kepada Penolong Pengarah SPRM Kelantan, Muhamad Hafiz Hamzah, pada jam 11.30 pagi di pejabat SPRM negeri di Wisma Persektuan, di sini.

Memorandum lapan muka surat itu antara lain meminta SPRM menyiasat dengan segera pengakuan Mursyidul Am Pas itu yang beliau ditaja oleh pihak tertentu dengan pakej VVIP bernilai RM65,000 bagi menunaikan haji tahun ini.

Dua hari lalu, Nik Abdul Aziz mengumumkan yang beliau membatalkan hasrat untuk menunaikan haji tahun ini berikutan berita penajaannya ke tanah suci Mekah itu diperbesar-besarkan media.

Anuar yang ditemui pemberita selepas itu berkata pihaknya turut meminta SPRM menyiasat pelantikan Abdul Ariffahmi sebagai CEO PMBK.

"Pemuda Kelantan merasa wujud keraguan yang munasabah dalam pelantikan itu," katanya. - Bernama

kerabu:demo buat taik..tolong jangan jadi wakil kepada Pemuda Kelantan! citttt!!! Budak2 Main politik!

No comments

Powered by Blogger.