Ezam Salah Seorang Perancang Konpirasi Liwat 2 Anwar?

Saya difahamkan Ezam adalah salah seorang perancang konspirasi ke 2 terhadap fitnah ke 2 ke atas Anwar Ibrahim.

PELABUHAN KLANG - Penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR) Datuk Seri Anwar Ibrahim diberi nasihat agar tidak terus menipu atau mengheret rakyat ke dalam masalah peribadi beliau hingga menyusahkan mereka.

Bekas Ketua Angkatan Muda Keadilan (AMK), Ezam Mohd Nor berkata, ramai rakyat yang tertipu dengan helah Anwar sebelum ini termasuklah dirinya sendiri sehingga mempercayai segala pembohongannya.

“Dulu saya merupakan orang yang berada di barisan hadapan menyokong dan membela beliau. Tetapi hari ini, ramai yang semakin sedar, nampak kebenaran dan tahu siapa sebenarnya Anwar. Anwar adalah seorang pemimpin yang meletakkan cita-cita dan masalah peribadinya, mengatasi cita-cita, wawasan dan masalah negara,” katanya. berita lanjut di sini.sinar harian

Kenapa Ezam masih guna 'title' sebagai bekas ketua AMK? kenapa tak guna Ketua Penerangan UMNO Cawangan sahaja...yang dilantik tak lebih macam anjing kurap umno.

Saya adalah salah seorang dari 4 orang AMK yang diberi tanggungjawab untuk menjaga Rahimi selaku rakan sekolah Saiful dari sekolah rendah hingga sekolah menengah. Lima hari 4 malam saya terpaksa menjaga Rahimi bila isu Saiful timbul di Shah Alam.

Saya difahamkan Ezam adalah salah seorang perancang konspirasi ke 2 terhadap fitnah ke 2 ke atas Anwar Ibrahim.

Selaku anjing kurap umno, Ezam akan sanggup lakukan apa saja terhadap Anwar.

Rakan-rakan Ezam yang lain pun tak tergamak buat macam Ezam buat..mereka kata Ezam terlalu melampau...siapa Ezam kalau bukan Anwar yang ambil dia... siap cium tangan Anwar lagi...

http://sharpshooterblogger.blogspot.com/

*terima kasih atas kunjungan.bantu lah saya dengan hanya klik di sini. setiap klik membantu blog ini berkembang.

No comments

Powered by Blogger.