Tahniah Dan Terima Kasih Kepada Pengundi BN Galas Dan Batu Sapi

Oleh PeriaPahit

"Tidak terlambat bagi saya untuk mengucapkan tahniah kepada para pengundi PRK Dun GALAS di KELANTAN dan PRK Parlimen Batu Sapi di Sabah yang telah memilih BN untuk memenangi kerusi-kerusi tersebut. Saya merasa, sudah pasti pengundi-pengundi di DUN Galas dan PARLIMEN Batu Sapi telah menerima janji-janji pilihanraya oleh pihak BN semasa tempoh berkempen.

Saya juga merasa pasti, para pengundi yang dijanjikan imbuhan sebanyak mungkin RM100, RM200, RM300 atau sebanyak mana pun telah menerima imbuhan dari pihak BN.

Dengan RM100, RM200, RM300 atau berapa sahaja yang didapati, saya yakin para pengundi BN DUN Galas dan PARLIMEN Batu Sapi dapat berbelanja lebih untuk perbelanjaan harian.

Dan kini saya ingin mengucapkan TERIMA KASIH kepada para pengundi BN DUN Galas dan PARLIMEN Batu Sapi kerana keperihatinan mereka kepad pihak BARISAN NASIONAL kini dibalas oleh pihak BARISAN NASIONAL kepada seluruh rakyat MALAYSIA.

Diatas kemenangan di DUN Galas Dan PARLIMEN Batu Sapi, maka pemimpin Barisan Nasional merasa mereka perlu menjaga pengundi BN di Galas dan Batu Sapi serta seluruh Malaysia dengan melaksanakan slogan BN iaitu BARANG NAIK.

Saya yakin para pengundi BN di GALAS dan BATU SAPI akan menggunakan wang yang diberi oleh pihak BN itu dengan menangani kenaikan harga minyak, gula dan gas oleh pihak BN baru-baru ini. Dengan wang sebanyak RM100, RM200, RM300 atau berapa pun yang didapati oleh para pengundi BN di Galas dan Batu Sapi tidak akan terasa kenaikkan harga ini kerana kerajaan BN telah memberi pendahuluan kepada mereka.

Saya juga mengucapkan tahniah kepada para pengundi BN di Batu Sapi kerana mempertahankan kejuaraan sebagai negeri terMISKIN di Malaysia dengan mengundi BN.

Saya juga mengucapkan tahniah kepada para pengundi BN di Galas kerana terus mempercayai Tengku Razaleigh Hamzah walaupun mengetahu betapa tiada harga beliau didalam Barisan Nasional.

Bagi puak-puak orang asal di Galas, diharap JALUR LEBAR, BAJU T-SHIRT merah dan juga imbuhan tunai yang diberi semasa PRK tempohari dapat mengurangkan beban kenaikkan harga yang dilakukan oleh pihak Barisan Nasional.

Saya berharap masih akan berlaku beberapa lagi PRK di Malaysia ini kerana dengan imbuhan RM100, RM200, RM300 atau berapa pun yang diberi akan dapat menyerap beban kenaikkan harga barang setiap kali kemenangan berpihak kepada Barisan Nasional.

Akhir kalam, sekalung tahniah dan terima kasih kepada pengundi BN di Galas dan Batu Sapi kerana berjaya MENYUSAHKAN RAKYAT….

HIDUP BN………………………………… (BARANG NAIK le………………………………………………..)

No comments

Powered by Blogger.