tok guru tak "happy"...

"Dalam harakah "on-line" , hayatila rintihan Tuan Guru Datuk Haji Nik Aziz , tentang puak-puak yang pergi jumpa dan bincang dengan pimpinan tertinggi UMNO , seperti YB Nasaruddin, YB Khalid Samad, Datuk Mustafa Ali dan juak-juak yang hadir "bermuzakarah" dengan UMNO, saya saran masuk UMNO lagi mudah tak payahlah cari "popularity" atau "glamour".

Renungilah rintihan Tuan guru Datuk Haji Nik Aziz Nik Mat;-



Dibimbangi akan menjadi kera sumbang manakala di kiri kanan pula marah sekiranya meneruskan muzakarah dengan pemimpin UMNO. Semua penyokong PAS marah dan Pakatan Rakayat curiga telatah yang kita cipta sendiri.

Sudah 51 tahun UMNO menipu kita khanya PAS. UMNO tidak jatidiri yang kuat dan teguh, UMNO masih menjual kueh lama . Kata mudah UMNO telah menadi isu "muzakarah" untuk kepentingan peribadi dan uuntuk "Market. Saya akan sambong petang ini selepas kerja-kerja juak-juak UMN0) mengiyakan sudah ada "bercakap dengan PM.

Dengan rasa telus dan beriman penyiokong PAS tidak lagi percaya kepada pihak PAS. Jjka ada lagi sedikit pertemuan dengan Pak Lah yang kepanasan macam cacing kepanasan.


Hayatilah setiap perkataan yang diucapkan Tusn Guru Datuk Tuan guru Nik Aziz, sekian





http://www.tvpas.com/material.php?cat=berita&id=6319

ikuti luahan terkini dari tok guru tentang muzakarah...
fahamilah niat tok guru

No comments

Powered by Blogger.