Apa salahnya kalau kita katakan 16 september berjaya - Mursyidul Am PAS


Salam,

Pagi tadi aku dikejutkan satu artikel berkaitan Tuan Guru Datuk Nik Abdul Aziz. Aku lompat melompat dari satu blog ke satu blog lain mencari kebenaran artikel tersebut. Benarkah ada desas desus Mursyidul Am PAS menegur pimpinan PAS tertentu.

Aku dikhabarkan pula oleh seorang kawan mengenai ucapan Tok Guru semalam yang cukup panas. Jadi aku tercari-cari pula videonya dan terjumpa di tvpas.com. Kepada tvpas.com, saya download dan masukkan dalam youtube. Minta halal dunia akhirat.

Tujuan saya upload ke youtube, untuk mengelakkan kesesakan bandwidth tvpas.com terlalu tinggi yang boleh mengakibatkan pengguna tidak boleh capai video tersebut. Harap perkongsian pro-aktif saya diterima oleh pihak tvpas.com. Minta halal dunia akhirat sekali lagi.

No comments

Powered by Blogger.