kawan baik khairy kemalangan...

Assalamua'laikum to all,

Alhamdulillah kes petisyen saya sekali lagi telah ditangguhkan kerana Mahkamah dimaklumkan rakan saya Dato' Aziz Sheikh Fadzir dimasukkan ke Hospital Pakar di Bukit Mertajam setelah mengalami acute stress/faint.

Saya doakan semoga beliau segera semboh insyallah.

Mahkamah telah menetapkan petisyen ini akan dibicarakan pada 13/14 Oktober 2008.

Moga ada hikmah disebalik semua ini insyallah.

Bagaimanapun saya mengucapkan jutaan terima kasih kepada peguam saya Sdr. Aqbal Sharifuddin yang tak pernah kenal penat lelah membantu saya dalam kes ini. Dia baru sahaja menang dalam kes Sanglang semalam. Mana tau kot dapat berkat dia..amin..

Adios..

http://zul4kulim.blogspot.com/2008/09/petisyen-pilihanraya-update.html


minta cepat sembuh la ye..

No comments

Powered by Blogger.