Surat balas dari Geetha Ramachanderan

Surat balas dari Geetha Ramachanderan

Rakan blogger di http://perakexpress.com/?p=1516 mengingatkan agar tidak teruja dengan isu perkauman. web beliau memaparkan surat yang kononnya telah dihantar oleh sepasang suami isteri India kepada pihak tertentu yang memperlekehkan oran melayu. Surat tersebut sebenarnya telah diada adakan demi memporak perandakan negara Malaysia yang kita cintai ini. Berikut adalh e-emel yang saya perolehi dari piah yang dituduh menafikan penglibatan mereka:

From: geetha ramachanderan [mailto:sde_prop@yahoo.com]
Sent: Monday, August 11, 2008 2:31 PM
To: Azizan Hashim
Cc: sde_prop@yahoo.com
Subject: penafian_surat layang

Kepada semua yang menghantar e-mail kepada saya dan suami saya tentang surat layang
yang dihantar ke Pejabat tanah/daerah Hulu Langat. Pertama sekali saya ingin meminta maaf
ke atas perkara ini. Sebenarnya surat ini bukanlah ditulis oleh kami berdua dan ini adalah satu fitnah terhadap kami.

Ini mungkin ditulis oleh orang yang betul-betul cemburukan kami dan untuk menjatuhkan imej syarikat kami. Lagipun surat ini bukan hanya dihantar ke Pejabat Tanah Hulu Langat sahaja, tetapi juga ke semua Pejabat tanah & Daerah di negeri Selangor.

Kami telah membuat laporan polis tentang perkara ini dan polis sedang menyiasat kes ini. Orang yang tulis surat ini tak gunakan letterhead dan tiada tandatangan kami di surat dan ejaan nama saya juga salah di surat tersebut.

Lagipun kami bukanlah hidup mewah seperti yang dikatakan di surat tersebut. Kami hanyalah golongan sederhana yang bercita-cita untuk maju dalam perniagaan kami. Kami juga tidak berniat langsung untuk komplain mana-mana pegawai, sedangkan merekalah yang memberi kami peluang pendapatan. Kenapa perlu kami membuang pasir pada periuk nasi kami sendiri? Kita sudah hidup aman di negara kita, buat apa kami nak kutuk agama Islam atau

orang melayu dan juga pemimpin kita? Sekarang hidup kami sudah tak tenteram kerana menerima banyak gangguan daripada orang awam. tolonglah kami sebarkan message ini kepada semua orang yang maklum akan perkara ini dan

selamatkanlah kami berdua yang tak berdosa dan tak bersalah ini.

sekian terima kasih.

—————-end e-mail———-

Semoga kita tidak mudah terpengaruh dengan tipu daya pihak tertentu yang mahu menjahanamkan negara demi mengekalkan kekayaan mereka.

http://alternate-enter.blogspot.com

No comments

Powered by Blogger.