woi mana bas?

tadi aku pegi ke puduraya....orang punya la ramai....dok beratur samada nak beli

tiket, tanya tiket dan macam-macam lagi la....keparak punya menteri...aku bukan

main lagi beratur panjang...tup-tup akak tu cakap tiket dah

habis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! aku ni mai dari jauh lagi...dia cakap bas tak da tambahan

tahun ni...... tapi yang pelik harga tiket naik...malaysia ni memang pelik...kadi balik

ari ni dengan marah lah... p bukan main jauh...panas lak tu.... woi pak menteri, ang

tak tau ke kami susah nak balik raya....aku betul-betul geram...macam ni la buat

kerja...ang belah la pak menteri...ang tak tau ke ni musim raya..

ramai yang balik kampung...

aku BENCI!!!


Tiket Naik, Bas Tak Cukup





*maaf saudara...aku geram sikit kat sistem pengangkutan kat malaysia....haprak punya menteri

@#$%%$^$(*^*(_(

kesabaran betul-betul di uji di hari pertama ramadhan

No comments

Powered by Blogger.