lawan tetap lawan!

sila klik gambar

2 comments

joio said...

Ini semua disebabkan anwar al munafikin.....PAS perlu membebaskan diri dari PKR dan bersatu dengan DAP bagi menegakkan Hudud di Malaysia.

Hukum islam adalah berubah-rubah dulu memang haram kalau bersama bukan islam memerintah negara tapi sekarang hukum telah berubah...dah boleh....Dalam islam jika bersatu dengan kafir DAP adalah lebih afdal dari bersatu dengan rakan islam yang lain...

Marilah kita berjuang demi menjadi Exco dan ketepikan undang-undang islam.....

Islam membolehkan kita bertukar-tukar fatwa....dulu haram kini halal....sebab itu bila gambar ely bogel tersiar maka lebih ramai muslimah yang menangis mengenangkan nasib ely....maklumkanlah ely kafir harbi yang akan bersama-sama menegakkan hudud di selangor..

Maha Suci Allah....Syaitan tidak akan berhenti menyesatkan manusia dengan pelbagai cara...gunakanlah akal....PAS adalah parti yang suci dan mulia perjuangan tetapi akibat tamak kan sekelumit kuasa rela bersekongkong dengan kafir harbi yang terang-terang menentang hudud...

web admin said...

terima kasih jojo.... saya hormat pandangan jojo...tapi umno dah banyak kali terima pengajaran..kenapa umno tidak mahu berubah? dengan kepimpinan yang ada sekarang, saya rasa umno tak akan berubah!!!


loya dengar pemimpin umno bercakap pasal agama....moral.akhlak... beruah la umno!

Powered by Blogger.