Kegiatan Pelacuran Berleluasa di Labuan

Saya ingin membuat aduan di sini dan berharap ada tindakan susulan yang akan di laksanakan . Tahun ini sudah genap 6 tahun saya menetap di Labuan. Ia merupakan satu tempat yang amat tenang dengan penduduk yang ramah mesra serta menpunyai permandangan yang indah.

Di sebalik semua ini terdapat keburukan nya aktiviti malam di Labuan sungguh mengaharukan bagi sebuah negara yang menamakan agama rasmi nya agama Islam. Labuan bole di katakan sebagai ‘ Haadyai Malaysia ‘ . Kali pertama saya melihat semua ini saya terkejut yang amat , sehingga terdetik di hati adakah ini di Malaysia. Kegiatan pelacuran berlansung secara terang terangan tanpa segan silu.

Hampir setiap kelab malam yang beroperasi di Labuan menyediakan perkhidmatan perlacuran dengan harga RM 250 – RM 350 semalam. Saya mengerti akan perniagaan tertua di dunia ini adalah perlacuran hampir setiap negara menpunyai kegiatan ini tapi apa yang ingin saya tekankan di sini ialah kgiatan pelacuran di Labuan berlaku secara terang terangan dan ia seperti sudah mempunyai lesen besar untuk melakukannya.

Apa yang saya harapkan di sini ialah pihak tuan dapat membantu penduduk Labuan daripada di timpa bala daripada tuhan akibat perbuatan yang tidak senonoh ini. Kerjasama daripada pihak tuan amatlah kami hargai.Bawakan lah isu ini ke pihak atasan , atasan di sini bermaksud pihak yang benar benar bole menyelesaikan masalah ini , kerana di labuan juga mempunyai pihak atasan tetapi semuanya hanya berdiam diri.

Bantu lah kami di Labuan , selesaikan lah masalah ini.

Sekian terima kasih.

By: Lan

No comments

Powered by Blogger.