BOTAK MUNGKIN TANGKAP RAMAI LAGI.....

KUALA LUMPUR, 13 Sept (Bernama) -- Dewan Pemuda PAS hari ini mendakwa ramai lagi akan ditahan di bawah Akta Keselamatan Dalam Negeri (ISA) dalam masa terdekat.

Ketuanya Salahuddin Ayub mendakwa bahawa beliau mendapat maklumat daripada beberapa pihak yang menyatakan bahawa 15 orang lagi akan ditahan.

Katanya ini susulan penangkapan seorang pengendali blog Raja Petra Kamaruddin, Anggota Exco Kerajaan Selangor Teresa Kok dan wartawan akhbar Sin Chew Daily Tan Hoon Cheng.

Tan bagaimanapun dibebaskan hari ini.

Bercakap kepada pemberita di Ibu pejabat Pas di sini beliau menyatakan kesal terhadap penangkapan itu dan menyifatkan tindakan itu akan hanya menjejaskan nama negara di peringkat antarabangsa.

"Setiap kali kerajaan BN menghadapi masalah, ISA akan digunakan bagi menahan individu tertentu seperti yang pernah berlaku dalam tahun 1987," katanya.

-- BERNAMA

BOTAK...HANG ORANG ISLAM...AKU ORANG ISLAM....HANG TRAY PIKIR LA GUNA AKAL... ORANG BULAN RAMADHAN NI NAK BERBAIK-BAIK, BUAT AMAL BANYAK TAPI HANG BAGI ORANG DOK SUMPAH..HANG TAK DA OTAK KE? TAKDA CARA LAIN KE HANG NAK BUAT...NAMPAK SANGAT HANG ADA TELOR 1...PENAKUT,PENGECUT..
MENGUCAP BANYAK-BANYAK BOTAK

No comments

Powered by Blogger.