PEMBODEK-PEMBODEK ABDULLAH MULA BERSUARA BELASAH MUHYIDDIN

Semalam Zaid Ibrahim, kaki bodek Abdullah Badawi nombor satu (ganti NazriAziz), bersuara minta Muhyiddin Yassin berhenti sebagai Menteri. Rakyat jelata harap Abdullah Badawi ikut cakap Zaid ni.. Biar kita tengok sama ada Abdullah Badawi ni betul-betul anak jantan…

Hari ini ramai lagi kaki bodek Abdullah Badawi bantai Muhyiddin kerana meluahkan suara warga UMNO akar umbi mengenai formula peralihan kuasa. Sampai kemek Muhyiddin dibuatnya.

Hebat. Memang cukup hebat pembodek-pembodek ni. Mereka boleh ganti Muhyiddin jadi menteri kanan. Oleh itu saya cadangkan Zaid dan pembodek-pembodek lainnya buat senarai menteri yang perlu dipecat oleh Abdullah Badawi kerana persoalkan formula peralihan kuasa yang tak masuk akal.

Saya cadangkan Zaid hantar senarai terperinci orang-orang ni kepada Abdullah Badawi untuk dipecat seberapa segera. Selain Muhyiddin, mereka adalah Naijb Razak, Rais Yatim dan Hishammuddin Hussein. TPM dan dua menteri ni pun semalam cakap yang formula peralihan kuasa perlu ditentukan oleh peringkat bahagian UMNO. Suara mereka samalah macam suara Muhyiddin - cuma kurang direct dan kurang ada uumph..

Saya cabar Zaid hantar sensarai empat menteri ni cepat-cepat pada Abdullah Badawi. Lepas tu suruh Abdullah Badawi rombak kabinetnya di mana Zaid jadi TPM, Azalina the Lessy jadi Menteri MITI, dan lain-lainnya.

Kemudian kita tengok sapa yang akan jahanam dan sapa yang akan terlungkup. Kita tengok kuasa rakyat, kuasa akar umbi bertindak. Kita tengok….

Kepada Abdullah, apa tunggu lagi? Buatlah. Pecatlah menteri-menteri ni macam anda gantung Datuk Ahmad Ismail tanpa usul periksa. Kalau kali ni anda nak lantik menantu anda jadi menteri penuh pun orang tak peduli lagi kerana rakyat dah tau, tak lama lagi pun anda sendiri akan tergolek… http://politica-net.blogspot.com

No comments

Powered by Blogger.