LIVE DARI RUMAH MB: SENTIASA KEMASKINI...TOLONG TEKAN REFRESH

SUMBER UTAMA

http://politikbanjar.blogspot.com/

TERIMA KASIH ATAS LAPORAN!



Kehadiran YAB Dato' Husam Musa ke bilik Media disambut dengan takbirr..Allah hu Akbar! Dalam perbualan singkat bersama Dato Husam tadi, beliau mahukan gerak kerja bloggers mesti ditingkatkan, jika boleh biarlah lebih dari 3 kali ganda dr yg ada sekarang.



............................................................................................................................................................................

Dianggarkan kehadiran rakyat sehingga jam 8.40pm adalah disekitar 12 ribu orang, dari tinjauan rambang orang ramai kini memenuhi padang di hadapan surau untuk bersolat isyak berjemaah.

antara jajaan yang boleh didapati di tapak gerai jualan. Murah..murah..beb!


Pasukan Unit AMAL yang ditugaskan untuk memantau dan mengawasi Bilik Media dengan kawalan 24 jam sehari. Terima kasih kepada petugas Unit Amal dari Pontian, Ipoh Barat, Lumut dan Pahang. Kawalan tahap A++

Banyak untung ana ini malam, pelanggan banyak,masyukk pun banyak, lagi untung jual tasbih dari jual unta..tapi ana tak jual katak. Katak sekarang harganya juta-juta sheihhh, ana mana ada modal sebanyak itu..!

No comments

Powered by Blogger.