NAJIB BERUBAH JADI BAIK SANGAT..

Saman Sultan Perak perbuatan hina raja - Najib
IPOH 6 Feb. - Tindakan pakatan pembangkang mahu menyaman Sultan Perak di mahkamah merupakan satu perbuatan menghina raja yang tidak wajar sama sekali dilakukan oleh sesiapa yang menyanjung tinggi Raja Berperlembagaan.
Timbalan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak menegaskan, perbuatan itu jelas mempersoalkan maruah dan imej Sultan Azlan Shah sebagai raja pemerintah yang mempunyai hak membuat tafsiran dari segi perlembagaan berhubung kedudukan seseorang Menteri Besar.
''Keputusan yang dibuat oleh Tuanku berdasarkan pengamatan Tuanku bahawa ia menepati Undang-Undang Tubuh Negeri Perak.
''Jika sekiranya Mohammad Nizar dan pakatan pembangkang nak saman Tuanku, ia mempersoalkan maruah dan imej Tuanku sebagai raja pemerintah," kata beliau kepada Utusan Malaysia di Lapangan Terbang Sultan Azlan Shah di sini petang ini sebelum berlepas pulang ke Kuala Lumpur.
Terdahulu Najib bersama isterinya, Datin Seri Rosmah Mansor menghadiri majlis angkat sumpah Datuk Dr. Zambry Abdul Kadir sebagai Menteri Besar Perak ke-11 di Istana Iskandariah, Kuala Kangsar. SELANJUTNYA......


OIT ALTANTANTANTUYA... PLEASE HANG JANG BUAT BAIK SANGAT....KAMI MAKIN JAGI MENYAMPAH LA WOI....DAH LA PONDAN...MUKA JE NAMPAK JANTAN..TAPI YANG DALAM....PUUUITTTT!!!!!!

No comments

Powered by Blogger.