saya pilih pistol..!!




"Kalau saya diminta pilih untuk masuk BN berserta habuan atau pistol...saya lebih rela pilih pistol..."

itu kata2 YB K.Saven ADUN Hutan Melintang yang sekarang menjadi rebutan BN kerana barisan exco kerjaan 'haram' BN tidak mempunyai wakil dari kaum India...

hari ini YB K.Saven telah membuat laporan polis kerana sering diganggu dengan panggilan dan diekori oleh individu yang tidak dikenali....gangguan juga diterima dari panggilan Dato'Zahid Hamidi dan SD Johari...demi keselamatan beliau YB K.Saven telah membuat laporan polis...

"Zahid Hamidi adalah 'tak jantan'....dia hanya tunjuk 'jantan' di media2 masa kepunyaan BN saje...saya sanggup mengorbakan diri saya bersama2 rakyat untuk meneruskan perjuangan saya...untuk saya mengkhianati rakyat tempat saya mungkin tidak.."ucapan beliau disebuah majlis bersama JKKK...

Buat masa ini YB K.Saven bukan saje dipantau oleh orang PKR saje..tapi seluruh warga Bagan Datoh...dia berharap semua rakyat mendoakan keselamatan beliau...

kata2 akhir YB K.Saven untuk menaikkan semangat JKKK malam ini bila YB melaungkan perkataan...

LAWAN TETAP LAWAN...!!

No comments

Powered by Blogger.