70,000 masyarakat berbilang kaum sambut Najib di Pahang?


NAJIB Tun Abdul Razak bersalaman dengan masyarakat pelbagai kaum yang menyambut kehadiran beliau pada majlis sambutan sempena pelantikannya sebagai Perdana Menteri di Padang Majlis Perbandaran Kuantan (MPK) 1 di Kuantan, semalam. - MINGGUAN/ RUSHDI SALLEH


KUANTAN 18 April - Sokongan padu masyarakat terutama rakyat negeri ini kepada Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak terbukti apabila lebih 70,000 orang hadir ke majlis sambutan meraikan beliau di Pahang hari ini.

Pada majlis pagi ini, dianggarkan 40,000 orang membanjiri Padang Majlis Perbandaran Kuantan (MPK) 1 di sini manakala lebih 30,000 orang lagi penduduk menyambut ketibaan beliau di Pekan untuk majlis serupa.

Najib dan isteri, Datin Seri Rosmah Mansor yang menaiki pesawat rasmi dan turun di Lapangan Terbang Tentera Udara Diraja Malaysia (TUDM) Kuantan, tiba di Padang MPK 1 pukul 9.20 pagi diiringi 56 motosikal berkuasa besar.


RAMAI WOO......... ORANG PAHANG TURUN SAMBUT NAJIB..... SEMUA PEKERJA KERAJAAN WAJIB TURUN...SEMUA BUDAK PLKN TURUN GAK....HAHAHAHAHAHA.... RAMAI.....BANGGA NAJIB JADI PM HAHAHAHAHAHA.... TAPI ADIK AKU CAKAP TAK SAMPAI 10RIBU ORANG PUN SEMALAM? ERR!!!!!

No comments

Powered by Blogger.