BAGAN PINANG –MP KAPAR AKAN MEMBANTU CALON PAKATAN RAKYAT

PUSAT KHIDMAT MASYARAKAT

AHLI PARLIMEN KAPAR

No. 20A, Jalan Besar Kapar, 42200 Kapar, Selangor Darul Eshan.

Blog: http://www.mpkapar.com Email: mpkapar@gmail.com

Tel : +603- 3250 3013 Fax : +603- 3250 3016


UNTUK EDARAN SEGERA

15 September 2009

KENYATAAN MEDIA OLEH Y.B. S MANIKAVASAGAM AHLI PARLIMEN KAPAR

PILIHANRAYA KECIL DUN BAGAN PINANG –MP KAPAR S.MANIKAVASAGAM AKAN MEMBANTU CALON PAKATAN RAKYAT

Sebagaimana sedia maklum Suruhanjaya Pilihanraya telah menetapkan Oktober 11,2009 sebagai tarikh pengundian di Kawasan Dewan Undangan Negeri Bagan Pinang, Negeri Sembilan.

Walaupun DUN Bagan Pinang merupakan kubu Barisan Nasional tetapi saya yakin calon Pakatan Rakyat dapat merampaskan kerusi tersebut dengan mudah. Kelebihan Barisan Nasional hanya terletak pada undi pos berjumlah hampir 5000 undi, tetapi semangat Pakatan Rakyat yang berjuang untuk rakyat akan mengatasi segala taktik kotor mereka.

Saya bersama rakan seperjuangan YB Tuan M. Ravi, ADUN Port Dickson bersama pimpinan Pakatan Rakyat akan turun berkempen habis-habisan untuk memastikan kemenangan berpihak kepada calon Pakatan Rakyat dari Pas. Usaha-usaha untuk memenangi hampir 20% undi masyarakat India di DUN Bagan Pinang akan diperhebatkan melalui lawatan rumah-ke rumah , risalah-risalah serta CD/DVD dan ceramah di estate-estate.

Pilihanraya kecil DUN Bagan Pinang merupakan ujian getir kepada Pakatan Rakyat yang akan menentukan hala tuju masa depannya. Kawasan ini mempunyai komposisi penduduk hampir seimbang dengan Malaysia keseluruhannya.

Saya menjemput semua Ahli-Ahli Parlimen serta Ahli-Ahli Dewan Undangan Negeri Pakatan Rakyat lain khususnya daripada kaum India untuk turut serta membantu Pakatan Rakyat untuk mewujudkan Tsunami Politik sekali lagi Bagan Pinang.

Kegagalan Kerajaan Barisan Nasional mengurus selia Ekonomi negara yang semakin teruk serta penyalahgunaan Institusi Kerajaan demi kepentingan mereka harus di perjelaskan kepada rakyat jelata supaya mereka tidak terus diperdaya..

Bersama-samalah kita membantu calon PAS dari Pakatan Rakyat memenangi pilihanraya kecil DUN Bagan Pinang, Negeri Sembilan.

Sekian.

YB S. Manikavasagam

Ahli Parlimen Malaysia, Kapar

No comments

Powered by Blogger.