Konspirasi international kes liwat Anwar

Oleh Anak Mami

Berita tergempar dari wikileaks .Dimana pihak perisikan Singapore dan Australia membongkarkan Anwar terperangkap alam kes dubur Saiful .

Wikileaks mendedahkan Lee Kuan Yew memberikan pandangan nya bahawa , ``Menurut akhbar Australia, The Sun-Herald, kabel tersebut mendedahkan bahawa pegawai perisikan Singapura dan menteri kanan Lee Kuan Yew telah memberitahu pejabat Agensi Perisikan Australia bagi Penilaian Nasional (ONA), bahawa "ketua pembangkang Anwar 'memang melakukan dakwaan perilaku yang sedang dihadapinya'. "''

Persoalannya nya kenapa Lee Kuan Yew memberkan komen ? adakah Lee Kuan Yew menjaga jubur saiful? dimanakah Lee Kuan Yew mendapat informasi ?

Kalian semua mengetahui dalam kaca mata UMNO Lee Kuan Yew adalah penyokong DAP PAP adalah adik beradik DAP. Jadi matlamat ini cuba mengaitkan Lee Kuan Yew dengan PR. sekiranya kalau lah PR mengambil alih Putrajaya, maka pihak kaum Cina akan menghapuskan ketuanan Melayu dn menjalankan prinsip ekonomi selaras dengan singapore .

Elok lah mencetuskan kemarahan penyokong PR terhadap Singapore, khasnya perancang utama tidak mengegar tangan Mamak Mahathir amat benci Lee Kuan Yew dan Anwar. jadi dengan sedemikian melontar batu terkena dua ekor burung. Inilah satu strategi untuk melemahkan PR dan memalukan Anwar , selain itu boleh menjauhkan Singapore dari pandangan penyokong PR。

Memang tdak dinafikan ini adalah satu pepeangan media yang inin rakyat kurang sensitif terhadap kenaikan harga petrol, guna ..... Rakyat akan tumpu perhatian dalam kes Anwar Main Jubur. Selain itu ini lah peluang keemasan untuk menjatuhkan PR dan pihak UMNO ingin boleh dapat sokongan rapi sekiranya rakyat amat mempercayai Saful adalah mangsa diliwat

Memandangkan kes liwat Anwar, dimana Anwar dapat sokongan dari beberapa buah negeri Anwar telah berjaya dapat perhatian dari USA dan sebagainnya. Jadi kalaulah kes liwat tgagal menghukum Awar, UMNO akan menimpa malu dan keyakinan dari rakyat. Sekiranya Anwar dibebaskan UMNO akan menerima temparan lagi hebat. Jadi mahu tidak mahu, UMNO sanggup belanja APCO dalam kabelnya menjatuhkan pihak PR. adalah dipercayai APCO memaikan peranan yang penting dibelakang layar.

Mashkah ingatkah projek KTM di Singapore, - Tajung Pagar ? projek ini amat menguntungkan Singapore , dimana Najib sanggup gadaikan apa saja asalkan pihak Singapore sanggup membuukkan nama Anwar. Bagi Singapore asalkan apa yang boleh menguntungkan mesi dia turut merebut. Kalau difikirkan sedalam dalam. Siapakan perancang dan atur cara wilileaks bocorkan informasi yang begitu ghairah. jawapannya APCO - otak Yahudi dan memunya connection yang begitu merangsangkan.

No comments

Powered by Blogger.