Luahan Tidak Puas Hati Kami Kepada Presiden PAS

Presiden PAS mesti tegas

Percanggahan pendapat secara terbuka oleh pemimpin-pemimpin PAS akan hanya menyebabkan PAS kurang dihormati oleh rakan-rakan Pakatan. Lebih parah lagi jika berlaku hentam menghentam. PAS akan dianggap sebagai parti yg berpecah belah dan tidak bersatu.

Presiden PAS perlu bertindak dan tidak hanya berdiam diri seperti sekarang. Disiplin dalam parti saudah seperti tidak wujud lagi. Kami amat merindui akan Ustaz Hadi yang tegas dan berkarisma pada tahun-tahun 80'an dan 90'an.

PAS perlu menjadi jurubicara ummah tetapi sekarang ini dilihat hanya sebagai pelakon tambahan. Sekadar untuk membekalkan tenaga-tenaga kerja bila ada demonstrasi atau pilihan raya kecil.

2 comments

Hamdan Rukun said...

BAGUIH CARA HANG BERFIKIR. TAPI BUAT APA MINTAK KAT HAJI HADI. MOHONLAH KEPADA ALLAH.

PADA AKU, ALLAH DAH BAGI PETUNJUK, PAS DAH TAK ADA APA SELAIN MENGHABISKAN SISA NYAWANYA.

Cikgu Aisyah... said...

salam u all..
saya setuju dengan penulis.. pas dah dikenali ramai dan mampu mempengaruhi masyarakat malaysia, kenapa sekarang seolah-olah hanya mengagguk dan mengiakan tindakan orang lain saje.. mana kekuatan n kehebatan dulu?? kalau sakadar jadi nasi tambah dan masing2 tak mahu mengalah mana arah tju parti?? pemimpin pas adalah org yg berilmu, gunakan ilmu untuk menyatukan kembali masyarakat islam malaysia yang seolah-olah berpecah sekarang..yahudi dan nasrani (agama lain )bab parti ajee diorang berpecah,bab agama diorang akan bergabung untuk menentang agama islam khususnyaa...tq

Powered by Blogger.