Pakar Jerman: ‘Sangat tidak mungkin’ Anwar liwat Saiful

Oleh Shazwan Mustafa Kamal

KUALA LUMPUR, 7 Okt — Pakar bedah ortopedik memberitahu mahkamah hari ini bahawa “sangat tidak mungkin” Datuk Seri Anwar Ibrahim telah meliwat Mohd Saiful Bukhari Azlan ekoran faktor usia dan juga masalah artritis teruk dan kerosakan saraf yang dialami Ketua Pembangkang itu.

Dr Thomas Hoogland, yang mengendalikan pembedahan ke atas Anwar di Munich, Jerman pada 2004 semalam berkata, Anwar berhadapan dengan tiga masalah iaitu stenosis leher, artrisis dan kerosakan laluan saraf yang tidak membolehkan beliau terlibat dalam aktiviti-aktiviti yang kuat.

“Saya merasakan apabila kita mempertimbangkan perbuatan seks, ia sangat-sangat tidak mungkin... itu munasabah, berdasarkan pemeriksaan ke atas Anwar dan penemuan MRI, tidak mungkin bagi seorang lelaki yang pada usianya (untuk meliwat pengadu),” kata Dr Hoogland pada hari kedua keterangannya di Mahkamah Tinggi pagi ini.

Pakar itu berkata sudah pasti Anwar berhadapan dengan kesakitan yang teruk jika beliau mengadakan hubungan seks melibatkan posisi membongkok dan berlutut.

1 comment

Yong said...

Jangan lupa jangkahayat (dalam keadaan amat baik dan boleh diuji) sperma DSAI melebihi jangkahayat sperma manusia lain di dunia ini, kata pakar DNA dan pendakwa Malaysia. Sekarang DSAI dah jadi superhuman!

Powered by Blogger.