Video: Awie, Zed Zaidi Dan Adam Jawab Isu Serah Borang Untuk Sertai UMNO

Video: Awie, Zed Zaidi Dan Adam Jawab Isu Serah Borang Untuk Sertai UMNO




Semalam berlangsung’nya sidang media khas yang di’anjurkan Pemuda UMNO Malaysia yang melibatkan penyertaan beberapa artis popular tanah air seperti Awie, Zed Zaidi & Adam.

Sepanjang pagi semalam, banyak ura ura mengatakan yang Awie bersama ramai selebriti lain akan menyerahkan borang penyertaan untuk menyokong Pemuda UMNO dalam majlis ini.

Namun semua khabar angin itu tidak benar belaka kerana Pemuda UMNO dan para selebriti yang di’ketuai Awie sebenarnya ingin berkolaborasi untuk sebuah acara yang mereka namakan sebagai BN Youth Music 2011.

Apa yang kami faham, BN Youth Music 2011 ini merupakan sebuah usaha kerajaan melalui Pemuda UMNO untuk mencungkil bakat bakat baru dalam bidang muzik melalui ujibakat secara online.

Ketua Pemuda UMNO, Khairy Jamaluddin usaha Biro Kebudayaan dan Kesenian Pemuda UMNO itu memberi tumpuan kepada anak-anak muda yang berbakat untuk menonjolkan kebolehan yang ada pada mereka.

2 comments

Yong said...

Ape ni? Takut peminat lari ke? Kihkihkih.

Unknown said...

uji bakat lagi? melayu ni tak habis-habis, muzik dan nyanyian, nyanyi, nyanyi, umno pun sama dua kali lima, sampai ke mana nak bawak muzik dan nyanyian? kalau tahu hukum semua orang akan buang dan humban alat muzik tu, begitu nyanyian, tapi aneh, semua penyanyi dan artis dapat gelarah dan anugerah. kesian!

Powered by Blogger.