anda tengok benda haram tapi boleh disentuh?- malaysiakini


SULTAN Azlan Shah menyampaikan titah baginda pada majlis Sambutan Perayaan 100 Tahun Sekolah Anderson di Ipoh, Perak, semalam. Turut serta, Zambry Abd. Kadir (kanan) dan Hilmi Ismail (dua, kiri). - BERNAMA


IPOH 16 Feb. - Sultan Perak, Sultan Azlan Shah hari ini berkenan melancarkan sambutan 100 tahun penubuhan Sekolah Menengah Kebangsaan (SMK) Anderson di sini.

Turut berangkat ialah Raja Permaisuri Perak, Tuanku Bainun; Raja Dihilir Perak, Datuk Seri Raja Jaafar Raja Muda Musa; Raja Puan Muda Perak, Raja Nor Mahani Raja Shahar Shah dan Menteri Besar Perak, Datuk Dr. Zambry Abd. Kadir.

Acara sambutan yang bermula sejak pukul 8 pagi itu dimeriahkan dengan pertunjukan payung terjun oleh lapan anggota Komando 69 yang membawa bendera Malaysia, bendera Perak dan bendera sekolah itu.

Sambutan itu juga menampilkan pertunjukan kebudayaan seperti tarian dan silat, pertunjukan bunga api, perarakan bekas pelajar dan pelajar sekolah tersebut.

Pengerusi jawatankuasa majlis sambutan, Datuk Seri Dr. Mohd. Hilmi Ismail dalam ucapannya berkata, sekolah itu akan terus menempa nama dalam pendidikan dan kokurikulum di negara ini.


kalau anda ingin melancong..perak la tempatnya....macam-macam ada....mb haram....dan geng haram...sila lawati kak]hkahkahkah..

No comments

Powered by Blogger.