Pakatan Mahathir, Najib, Sultan Perak Melalui…- malaysiakini



By MEGAT ALI MEGAT ALANG

IPOH: “SAYA saorang pengkaji freemason dan dalam kajian saya mereka2 ini adalah suspek ahli freemason diMalaysia. Mahathir Mohamad, Khir Toyol, Najib Tun Razak, Mukriz Mahathir, Ananda Krisnan, Sultan Perak Azlan Shah, Sultan Selangor, Yang Dipetua Negeri Sembilan yang baru meninggal dan adiknya."

Demikian komen seorang pembaca blog http://www.ibnuhasyim.com/2009/02/sultan-perak-murtad.html Saturday, February 21, 2009. Sunday, February 22, 2009.

"Perhatikan bagaimana mereka menolong sesama mereka untuk dinaikkan pangkat, contoh bagaimana Mahathir menolong Azlan Shah menjadi ketua Hakim Negara dan kemudiannya menolong Azlan Shah naik tahta di Perak secara membelakangi kaedah yang diterima pakai untuk melantik pewaris Sultan Perak. Azlan Shah menolong Mahathir semasa krisis dengan raja2 melayu.

Perhatikan bagaimana Mahathir menolong Ananda Krisnan dalam perniagaannya. Perhatikan bagaimana Mahathir menolong Najib naik dalam kerjaya politiknya. Perhatikan bagaimana Azlan Shah menolong untuk menaikkan imej Najib dalam krisis diPerak ini satelah imej Najib menjunam akibat kekalahan BN di KT.

Untuk semua, sama2 kita perhatikan orang2 yang saya senaraikan dan sebarkan betapa bahayanya mereka2 ini kepada Islam dan Malaysia.” Sambungnya lagi.

Begitu juga kenyataan Ketua Penerangan PAS, Dato' Mahfuz Omar (21 Feb (Hrkh)…

"Punca kepada kekalutan yang berlaku hari ini ialah tindakan Dato' Seri Najib Tun Razak yang menggunakan istana bagi merampas Perak, kemudiannnya beliau berselindung di sebalik istana dan menuduh Pakatan Rakyat penderhaka. Walhal beliaulah yang memulakan segala-galanya, mereka menggunakan kedudukan dan kuasa untuk mempengaruhi istana, ini satu helah yang digunakan Umno/BN terutamanya Najib untuk memuaskan hati dan cita-cita politiknya menjelang Mac ini.

Anda boleh rujuk mengenai freemason dan keterlibatan pemimpin-pemimpin Malaysia dalam Wikipedia dan lain-lain. Sila rujuk juga artikal berkaitan antaranya… 1.. Sejarah dan Bgrnd Freemason 2.. Lawan Yahudi di Indonesia 3.. Haram melibatkan diri dengan kegiatan Freemason. Ya, klik saja ini..

No comments

Powered by Blogger.