Pemecah Undi Permatang Pasir


Permatang Pasir dijangka akan ada wakil bebas bagi memecahkan undi. Kamarul Ramizu Idris telah menyuarakan hasratnya untuk bertanding dalam pilihan raya kecil itu. Permatang Pasir dijangka menyaksikan pertandingan tiga penjuru di antara PAS, Barisan Nasional dan seorang calon Bebas.

"Saya sedia untuk bertanding di Permatang Pasir kerana saya telah memperuntukkan kira-kira RM100,000 bagi kempen pilihan raya kecil itu. Saya juga akan berkempen di kawasan Permatang Pasir supaya pengundi faham misi dan visi saya. Walaupun saya akan cuba sebaik mungkin, tapi saya tidak pernah jangka untuk memenanginya dan hanya menjadikannya sebagai satu pendedahan kepada diri saya bagi mempersiap diri menjelang pilihan raya umum akan datang."
-Kamarul Ramizu Idris


banyak duit hang no? kahkahkaha...hang ada visi? hang ada misi? kahkahkahkahkah....pekida?kahkahkah...mamat ni akan buat pertunjukkan sarkas. mana aminah ronggeng? kahkahkah

No comments

Powered by Blogger.