PAS Boikot Blogger Pro Pakatan Rakyat? Kononya Parti Matang? Perasan!

saya bersimpati dengan blogger abe poji a.k.a perisik rakyat dan saya dapat merasai apa yang poji rasa. kalau benar la pengurusan layan macam ni, habis la....


Utusan Malaysia bebas buat liputan muktamar

KOTA BHARU 7 Jun – Wartawan Utusan Malaysia tidak akan dihalang untuk membuat liputan Muktamar Tahunan Pas kali ke-56 yang diadakan di Pusat Tarbiah Islam Kelantan (PUTIK) di sini mulai Rabu ini.

Pengarah Muktamar, Datuk Takiyuddin Hassan berkata, pihaknya tidak ada masalah untuk menerima kehadiran mana-mana wakil media bagi menjalankan tugas mereka.

“Kita parti yang matang,” katanya ketika ditanya sama ada wartawan Utusan Malaysia akan dihalang membuat liputan sebagaimana yang berlaku semasa Kongres Nasional Parti Keadilan Rakyat (PKR) baru-baru ini.

Hujung bulan lalu, wartawan Utusan Malaysia ditegah membuat liputan kongres PKR yang berlangsung antara 28 hingga 30 Mei berikutan arahan dari ibu pejabat PKR di Kuala Lumpur.


JEMPUTAN UNTUK MEMBUAT LIPUTAN MUKTAMAR PAS KALI KE-56

Dengan segala hormatnya merujuk perkara kepada perkara diatas.

1.Sukacita memaklumkan bahawa Parti Islam se-Malaysia (PAS) akan mengadakan Muktamar Tahunan PAS Kali ke-56 dan Muktamar Dewan Dewan pada 9,10,11,12 dan 13 Jun 2010 bertempat di Kelantan Trade Centre (KTC), Markaz dewan Ulama (MADU), Perdana Resort dan PUTIK, Pengkalan Chepa.

2.Sehubungan dengan itu, tuan puan dipersilakan untuk membuat liputan sepanjang muktamar berkenaan berlangsung.

3.Bagi melancarkan kerja dan keselesaan pihak tuan/puan, kami mengharapkan jasa baik pihak tuan/puan menghantar senarai nama dan gambar berukuran passport, kakitangan pihak tuan/puan yang akan dihantar bertugas.

4.Ini adalah bagi tujuan kerja-kerja menyediakan pas petugas media. Hanya mereka yang disenaraikan oleh egnsi akan disediakan pas. Manakala mereka yang memohon tanpa pengesahan dari agensi akan ditolak permohonan mereka.

5.Nama dan gambar berkenaan bolehlah dihantar ke urusetia muktamar PAS kali ke 56 bertempat di sekretariat muktamar di Putik, Pengkalan Chepa. Diharapkan juga kerjasama dari petugas-petugas media agar berpakaian sopan khususnya kepada petugas media wanita.

Sekiranya pihak tuan/tuan mempunyai pertanyaan, bolehlah menghubungi Saudara Mohd Hafizi Ramell (013-9303162) dan Saudara Rizal Tahir (019-9096097).

Diatas kehadiran pihak tuan/puan saya dahului dengan ucapan terima kasih.

Sekian, terima kasih

ISLAM MEMIMPIN PERUBAHAN

Yang menjalankan Amanah

(MOHD YASIN YUSOF)
Penolong Setiausaha
Muktama Tahunan PAS Kali ke 56




saya nak nasihatkan kepada sesetengah puak pemimpin pas ni, tolong jangan perasan hebat atau matang kalau perangai masih macam umno. kalau blogger pro pakatan kamu layan macam ni, dengan puak utusan dan berita harian kamu "cium mulut". apa dia ni? MATANG?


PS- harap dato takiyuddin buat satu jalan penyelesaian!

Ingin membantu menggerakkan blog ini? sila klik di sini setiap kali anda membaca. Setiap klik amat membantu saya.Terima kasih!

No comments

Powered by Blogger.