Lelaki mati dalam loji kumbahan

http://kosmo.com.my/kosmo/pix/2011/0101/Kosmo/Negara/ne_05.1.jpg

Oleh ATIKAH DALI
atikah.mohddali@kosmo.com.my

PASUKAN polis forensik memeriksa serpihan tulang dipercayai milik Kuan Mang yang ditemui di dalam loji kumbahan di Taman Pasir Mas, Kajang semalam.

KAJANG – Misteri kehilangan seorang lelaki sejak dua bulan lalu terjawab apabila dia ditemui mati dalam keadaan tragis dengan anggota badannya terpisah antara satu sama lain di loji rawatan kumbahan Taman Pasir Mas, Sungai Chua di sini kelmarin.

Mayat Liew Kuan Mang, 29, dari Taman Berjaya Sungai Chua, Kajang di sini ditemui pada pukul 2.30 petang oleh seorang pekerja syarikat Indah Water Konsortium Sdn. Bhd.

Pekerja tersebut dikatakan menemui anggota badan mangsa dari paras pinggang ke lutut ketika sedang menjalankan kerja-kerja penyelenggaraan di situ. Dia kemudian melaporkannya kepada polis.

Jurucakap polis berkata, ketika ditemui, bahagian tersebut dilengkapi dengan seluar jeans yang mengandungi kad pengenalan mangsa.

“Usaha mencari bahagian anggota badan yang lain sedang dijalankan di loji kumbahan tersebut. Kita sedang menjalankan siasatan lanjut dan setakat ini masih belum dipastikan sama ada mangsa dibunuh atau sebaliknya,” katanya di sini semalam.

No comments

Powered by Blogger.