Berlusconi adakan parti 'bunga bunga'

http://kosmo.com.my/kosmo/pix/2011/0220/Kosmo/Dunia/du_02.1.jpg

PERDANA MENTERI Itali, Silvio Berlusconi (kanan) dan Karima El Mahroug.

ROM - Perdana Menteri Itali, Silvio Berlusconi campur tangan dalam penangkapan Karima El Mahroug, gadis Maghribi yang didakwa dibayar olehnya untuk mendapatkan habuan seks, kerana beliau bimbang Karima akan mendedahkan tentang parti 'bunga bunganya'.

Sebuah akhbar melaporkan Karima kelmarin sebagai berkata, apabila dia ditangkap kerana didakwa mencuri pada Mei tahun lalu, Berlusconi campur tangan supaya dia dibebaskan bagi menutup mulutnya.

"Semua orang berbogel pada parti 'bunga bunga' dan apabila saya ditahan polis, Berlusconi jadi takut (rahsianya akan terbongkar)," kata Karima.

Menurutnya, dia diberitahu oleh Berlusconi bahawa 'bunga bunga' bermaksud gundik-gundik yang dikaitkan dengan parti seks.

Dakwa Karima yang kini berusia 18 tahun, Berlusconi mempelajari perkataan tersebut daripada pemerintah Libya, Muammar Ghadafi.

Karima yang merupakan seorang penari gelek menyatakan, dia pertama kali berkenalan dengan Berlusconi semasa menghadiri parti persendiriannya di Vila San Martino pada 14 Februari tahun lalu, ketika dia berusia 17 tahun.

Selepas makan malam, dia dan sekitar 30 wanita lain dibawa ke sebuah bilik bawah tanah di kediaman itu dikenali sebagai bilik bunga bunga untuk acara parti liar.

Pada minggu ini, Berlusconi diperintahkan menghadiri perbicaraan pada 6 April depan atas dakwaan salah guna kuasa dan membayar gadis bawah umur untuk seks. - Agensi

No comments

Powered by Blogger.