Pesanan Untuk Pakatan Rakyat P-059 - malaysiakini


Zahid Hamidi adalah perancang utama dalam kemelut politik negeri perak masakini, dan Najib pula menjadi jurucakap UMNO perak.

Walau pun kita melihat Zahid Hamidi depan lensa kamera seperti lelaki pondan, tapi disebalik tabir dia adalah manusia yang amat garang lagi pemarah.

Cerita ini dikeluarkan oleh orang yang tidak tahan lagi bekerja dengannya. Walaupun Zahid Hamidi adalah menteri Islam HadHari, namun dia kini dilihat sebagai Syaitan HadHari yang baru pulang dari mekah.

Dikatakan, semua tempat dalam kawasan Bukit Gantang sudah diletakkan orang yang diupah untuk melaksanakan kempen pilihanraya dalam dua kumpulan.

Kumpulan pertama adalah kumpulan yang dilihat sebagai amat berhemah dalam kempennya.

Kumpulan kedua adalah kumpulan ala samseng. Kumpulan kedua ini akan digunakan jika keadaan terdesak.

Oleh yang demikian, kita tidak boleh terlepas pandang terhadap pergerakan dan percaturan Zahid Hamidi yang mahu mengkucar-kacirkan perpaduan Pakatan Rakyat.

Maklumat ini harus dinilai...!!!

2 comments

Fazrulls said...

Salam...

Ok.. maklumat diterima... bagaimana dengan bukit satu lagi??? siapa pulak agennya??

saudara said...

Maklumat terbaru!!
Drpda sumber yng boleh dipecayai,gerombolan umno skang ni berusaha untuk memancing sokongan ahli2 PKR dgn imbuhan duit supaya berkempen utk umno di semua negeri pakatan rakyat.salah seorang perancangnye adalah anak toyol!!berjaga-jaga kerana modus operandi adalah melalui mengepong & brainwash!!misi besar-besaran dijalankan secara senyap2 bagi melumpuhkan jentera pakatan rakyat terutama prk di dua bukit...sebagai peringatan kepada anda semua!!

Powered by Blogger.