Umno guna strategi kotor kucar-kacir Pakatan Rakyat Selangor

SHAH ALAM - Umno-BN sebagai pembangkang di Selangor terus berusaha menimbulkan kekeliruan dan mengucarkacirkan kepercayaan rakyat negeri ini terhadap kesepaduan kerajaan Pakatan Rakyat dengan menyebarkan berita palsu kononnya Adun KeADILan telah keluar daripada partinya.

Sehubungan itu, salah seorang tokoh yang difitnah, Adun Pelabuhan Klang, Badrul Hisham Abdul sedang berbincang dengan panel peguam dan penasihat undang-undang parti (KeADILan) untuk mengambil tindakan terhadap media yang membuat laporan palsu.

Dalam sidang media yang turut dihadiri oleh Naib Presiden KeADILan, Azmin Ali di Dewan Annex, Shah Alam hari ini, beliau menegaskan pendiriannya masih tetap bersama dengan Pakatan Rakyat.

Katanya, laporan media oleh Agenda Daily dan TV3 sama sekali tidak benar dan merupakan helah pembangkang (Umno-BN) bagi menimbulkan kekeliruan dalam kerajaan Pakatan Rakyat di Selangor.

"Saya masih menjalankan tugas sebagai Adun Pelabuhan Klang seperti biasa. Komitmen saya masih teguh dan tidak berbelah bagi kepada parti KeADILan dan kepimpinan Pakatan Rakyat di Selangor," tegas beliau.

Menurutnya, berita yang dilaporkan oleh media TV3 dan Agenda Daily itu adalah berniat jahat dan tidak benar sama sekali.

Berhubung aduan yang mengatakan beliau sukar ditemui pengundi di Dun katanya, beliau telah bertemu dengan pucuk pimpinan parti dan telah menjelaskan semua isu yang ditimbulkan.

"Saya akan cuba memperbaiki segala kelemahan yang telah diutarakan dan komited untuk terus berkhidmat kepada rakyat," katanya.

No comments

Powered by Blogger.