Seks Dan Wanita Seksi Tidan Boleh Dipisahkan Antara Umno Dan MCA

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjOnrcj-o1lgOpxCic97DQxm2-RUCS_lJfsBkEkatxOQ0sspk8Cx4-WqLksfOJQCRTiILoEDaVv_Z9SJhHp4FsbsLTTEMlsanrh0bQnrv9mHx_DASY7IsXZEyM_pdAMoELTSN3RG0-fnYE/s320/0725176df46ece26a6c878db193ef5b2+%25281%2529.jpg


Kehadiran tujuh jelitawan muda pada Mesyuarat Agung Tahunan Pemuda MCA pada Sabtu lalu, cukup mencuri tumpuan para perwakilan dan sesetengah media memilih menyiarkan gambar mereka di halaman utama di akhbar mereka pada keesokan harinya.

Setelah diberikan isyarat, tujuh jelitawan itu mendahului kumpulan wanita MCA memasuki dewan di Wisma MCA itu dan mengambil tempat dududuk yang disediakan khas. Mereka juga sempat memberikan senyuman kepada jurugambar yang sibuk merakamkan kejelitawan mereka.

Tindakan itu adalah sebahagian daripada permulaan simbolik kepada Pemuda MCA yang bakal membuka pintunya kepada ahli-ahli wanita mulai tahun depan.

Walaupun jelitawan itu cukup selesa mengukirkan senyuman di hadapan kamera, namun kegagalan pihak penganjur mengaturkan sesi wawancara denagn wartawan menimbulkan persoalan sama ada ini satu sandiwara ataupun opera Cina.

Gambar-gambar jelitawan itu juga banyak tersebar di internet, terutamanya di Facebook, sehingga ada yang berpendapat tujuh wanita itu telah diupah sebagai sebahagian daripada usaha mendapatkan publisiti secara meluas.

Patut la Presiden MCA pun kaki seks. Memalukan apabila orang yang rendah moral dan akhlak dilantik menjadi kompenen umno bn.

No comments

Powered by Blogger.