sumpah berkaitan umno.....lama dah


Bn seperti biasa menggunakan khidmat pemuda bermotorsikal dengan upah harian, dua gambar ini diambil di depan bilik Gerakan Induk Pemuda Bn. Bukan setakat upah harian, makanan percuma malah artis juga dibayar untuk membuat persembahan bagi menarik budak-budak motor. Malam sebelum penamaan calon M.Nasir telah membuat persembahan. Mereka ada RM yang banyak dan mereka yang bayar bebudak melayu untuk mengganas... maka jika ada kes ganas sapa yer yang lakukan....??


Bn mula risalah fitnah mereka... Anwar dikatakan menaja forum anti Islam... itu palsu dan fitnah.. cuba tanya Khairy Jamaluddin apa peranan Isterinya dalam sebuah pertubuhan yang menyokong murtad.... ? Fakta yang pernah saya cabar Khairy berdebat tetapi dia ketakutan menjawab... jangan lupa Isteri Khairy ialah anak PM..

Setiap kali pilihanraya seperti pasti ada berita Puteri Umno di raba.... sapa yang raba ? di atas ialah gambar aksi Puteri ayu Umno ketika penamaan semalam. Apa kata imam kampung yang setia ngan UMno...?

sumpah pakai Al quran.... tidak pelik bukan sekali Umno beraksi memperalatkan sentimen Melayu menggunakan Al Quran... Ingat tak Rafidah Aziz sendiri pernah menangis guna kitab suci tersebut untuk tunjuk dia bersih dalam satu PC.... cuba tanya Abang Ezam adakah Kak Rafidah ini bersih ...? Malah tiap kali mesyuarat Kak Rafidah akan letak Quran di depan tak takut lansung bagi-bagi harta rakyat depan Quran.


Ada sesiapa nak ulas kehadiran Saiful dalam majlis Umno yang turut dihadiri Najib Tun Razak semasa Bn Umum calon..? Ada sesiapa nak ulas mengenai maklumat sahih pertemuan Saiful dengan Rodhwan (pegawai polis yang mencuri contoh darah / DNA Anwar semasa kes Konspirasi 1 (1998) untuk dicantumkan dengan fabrik tilam sebagai bukti palsu mahkamah yang kemudian ditolak mahkamah). Saiful dan Rodhwan telah bertemu secara sulit di Concorde Hotel, K.L sebelum Saiful membuat laporan polis.

No comments

Powered by Blogger.