Ada Yang Tak Kena Dengan Cabang Gombak?

TSK mantap di Kuala Selangor

Ramai teman-teman yang saya kirim SMS malam tadi memaklumkan kemenangan Tan Sri Khalid Ibrahim sebagai Ketua Cabang Kuala Selangor dengan majoriti selesa, membalas dengan menyatakan rasa syukur dan lega mereka.

TSK sejak sekian lama menghadapi pelbagai masalah dengan beberapa kerat ahli di Kuala Selangor yang secara luar biasa membuat pelbagai desakan dan tuntutan. Namun TSK tekun menghadapinya dan terus melakukan yang terbaik untuk parti di sana.

Lebih 1,400 orang keluar mengundi di Kuala Selangor. Tetapi hanya sekitar 200 orang dilaporkan mengundi di Gombak. Ini adalah satu fenomena pelik. Dahulu saban tahun hanya tiga Bahagian boleh diharapkan untuk mempunyai kehadiran yang mantap (sekitar beberapa ratus) — Permatang Pauh, Gombak dan Shah Alam.

Pada tahun 2004, lebih seratus ahli hadir pada mesyuarat Angkatan Muda Keadilan Gombak. Tetapi kini tatkala ribuan anggota hadir di Kuala Selangor dan beberapa cabang lain, apakah kehadiran di Gombak merosot padahal mesyuarat gah diadakan di hotel?

Apa sudah jadi dan apa nak jadi?

[Sumber]

No comments

Powered by Blogger.