Bob Lokman & Azwan Ali menghiasi Suara Keadilan kali ini

KUALA LUMPUR: Suara Keadilan – akhbar rasmi terbitan Parti Keadilan Rakyat (KEADILAN) versi terbitan tidak berkala, muncul kembali dengan membawa dua personaliti hiburan ke lembaran politik.

Edisi kali ini mengandungi wawancara khas dua halaman bersama penulis lirik terkenal, Bob Lokman yang menyertai PAS baru-baru ini.

Bob Lokman bukan satu-satunya selebriti bagi keluaran kali ini, bahkan laporan kenyataan personaliti televisyen, Azwan Ali berkaitan adiknya, Ummi Hafilda juga dimuatkan.

Tidak seperti media arus perdana, akhbar ini membawa perincian penuh perbicaraan kes Fitnah II, malah laporan itu terpilih sebagai berita tajuk muka depan iaitu DIBOGELKAN.

Fokus kali ini ialah lambakan plaza tol di Lembah Klang dan Suara Keadilan akan membantu pembaca mengira sendiri jumlah plaza tol dan nilai bayaran yang terpaksa dihabiskan.

Pelbagai program kepartian dan ceramah termasuk proses kempen pilihan raya kecil di Merlimau dan Kerdau juga tidak terlepas dari tumpuan lensa dan pena warga Suara Keadilan.

Seperti lazim, berita negeri Pakatan, Sabah dan Sarawak, mahkamah, rencana semasa, kolum dari Brickfields terus menghiasi akhbar ini.

Tentunya, kenyataan dan amanat dari pimpinan KEADILAN terkandung dalam akhbar ini.

No comments

Powered by Blogger.