Awang Adek Semakin Mengarut Untuk Tonjolkan Diri

Awang dalam kenyataan semalam menasihatkan Kerajaan Kelantan untuk berjimat cermat bagi mengelakkan defisit. Beliau juga bercakap pergantungan terhadap sumber semula jadi agak ketinggalan dan tidak relevan.

Mungking Awang sedang bermimpi, defisit yang dialami Kelantan adalah rendah berbanding Kerajaan yang dipimpin oleh Umno.

Awang juga dalam mimpinya bercakap, Kerajaan Kelantan agak ketinggalan dalam meneroka sumber ekonomi. Hello Awang, jangan melalut untuk menaikkan nama sebagai calon MB selagi lagi.

Kerajaan Kelantan yang ada sekarang lebih bersih berbanding kerajaan di bawah Umno. Duit hasil yang sepatutnya dapat kepada kerjaan Kelantan dirampas oleh pihak yang zalim.

Banyak projek di bawah BN lembab dan menyebabkan rakyat mengalami pelbagai masalah. Duit deposit lesap dan senyap tanpa berita.

Awang dan konconya tiada tempat di Kelantan. Rakyat Kelantan cerdik!

1 comment

ahlee said...

MARI BERFORUM, BERHUJAH DAN BERTEKAK DI SINI


RADIO PILIHAN THE FLYING KICK


Sunday, November 20, 2011
NIK AZIZ BEKALKAN AIR BERKUMAN KEPADA RAKYAT KELANTAN!!!
Author: CUCU TOK WAN | Posted at: 10:00 AM | |

Perlukah disalahkan kepada Nik Abdul Aziz yang memang tidak tahu apa-apa?

Sudah tentu boleh kerana itulah akidah yang diimani oleh setiap orang pencinta dan pentaksub PAS!

Perhatikan sahaja tingkah laku dan pendapat mereka apabila sesuatu isu itu melibatkan pemimpin-pemimpin UMNO dan Barisan Nasional... contoh terbaik adalah Program Fidlot di Gemas!

Kementerian Kesihatan Malaysia melaporkan:
Uji kaji makmal terhadap sampel air di Kelantan pada setiap tahun oleh Kementerian Kesihatan bukan saja mendapati ia mengandungi logam-logam berat malah bakteria berbahaya termasuk E.coli.

Lebih membimbangkan, E.coli turut ditemui dalam sampel air yang dibekalkan ke rumah-rumah oleh Air Kelantan Sdn. Bhd. (AKSB).

Powered by Blogger.